درباره شرکت گری

شنبه 24 آذر 1397

کارخانه گری Gree در سال ۱۹۹۱ در شهر زوهای چین کار خود را در زمینه تهویه مطبوع آغاز کرده است و تا به امروز محصولات آن در بیش از ۲۰۰ کشور وجود دارد و ظرفیت تولید سالانه سیستم های تهویه مطبوع خانگی در این شرکت به بیش از ۶۰ میلیون دستگاه و ظرفیت تولید سالانه سیستم های تهویه مطبوع تجاری به ۵/۵ میلیون دستگاه، افزایش یافته است.Gree متعهد است محصولات پیشرفته و با کیفیت بالا را در اختیار کاربران جهانی قرار دهد. امروزه Gree دارای 9 پایگاه تولید در سراسر جهان است ، 7 پایگاه در چین ، 2 پایگاه دیگر در برزیل و پاکستان با بیش از 80،000 کارمند واقع شده است.
در سال 2012 ، Gree با درآمد فروش بیش از 100 میلیارد یوان (حدود 16 میلیارد دلار) اولین شرکت لوازم الکتریکی در چین شد. در 27 آوریل 2015 ، Gree گزارش عملکرد سال 2014 خود را منتشر کرد ، که نشان می دهد در سال 2014 با سود خالص 14.155 میلیارد یوان (حدود 2.32 میلیارد دلار) با افزایش خالص 140.005 میلیارد یوان (حدود 22.9 میلیارد دلار درآمد) فروش داشته است  یعنی به ترتیب 16.63٪ و 30.22٪ در مقایسه با مدت مشابه سال 2013 ب. در سال 2014 ، Gree Online Mall به طور رسمی راه اندازی شد. Gree تنها تولید کننده در صنعت HVAC چین است که به عنوان “مارک جهانی” مورد تقدیر قرار می گیرد. گستره فروش آن به بیش از 160 کشور گسترش یافته است. امروز ظرفیت تولید سالانه Gree RAC و CAC به ترتیب بیش از 60 میلیون و 5.5 میلیون دستگاه است. از سال 2005 ، بالاترین درجه No. 1 تولید و حجم فروش برای 10 سال متوالی ، با بیش از 300 میلیون کاربر در سراسر جهان. در ماه مه 2015 ، Gree وارد 500 شرکت برتر دولتی جهان شد و در فوربس جهانی 2000 در رتبه 385 و در بخش صنعت تهویه مطبوع در رتبه 1 قرار گرفت.

شرکت گری

کمپانی گری بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در دنیا است که به عنوان نمونه در سال ۲۰۱۳ از هر سه عدد سیستم تهویه مطبوع فروخته شده در جهان یکی از آن متعلق به گری بوده است. این تولید کننده دارای ۵ مرکز تحقیقاتی بین المللی و داخلی و بیش از ۵۳۰ مرکز آزمایشگاهی است و مبلغ ۰.۶۳ میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است به طوریکه ۷۰۰۰ مهندس در زمینه تحقیق و توسعه (R&D) مشغول به کار هستند. از دیگر افتخارات این مجموعه دریافت بیش از ۱۲۰۰۰ امتیاز ثبت شده و ۴۰۰۰ اختراع است.

سرمایه گذاری جدید کارخانجات گری باعث تقویت موقعیت شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در دنیا شده است و به عنوان بازیگر اصلی در صنعت تهویه مطبوع تلاش کرده است تا با اتخاذ فن آوری ها پیشرو در تولیدات خود برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و کندی روند گرم شدن جهان سهم به سزایی داشته باشد.

Gree برنده مناقصه بسیاری از پروژه های بین المللی از جمله بازی های المپیک 2008 پکن ، “جام جهانی 2010 FIFA” در آفریقای جنوبی ، بازی های آسیایی 2010 در گوانگژو و بازی های المپیک زمستانی 2014 در سوچی روسیه است که به طور قابل توجهی آگاهی از برند Gree را در سراسر جهان و انقلابی در کلمه های “ساخت چین” به وجود آورده است. با نگاه به جلو ، اشتیاق در آگاهی از فلسفه تجارت ، نوآوری و تحقق پایدار خواهد ماند. هدف ما ایجاد یک شرکت تهویه مطبوع با برنامه ای صد ساله و ایجاد زندگی بهتر برای بشر است.

در تصویر زیر ساین بورد تبلیغاتی گری در میدان تایمز نیویورک از معتبرترین مراکز تبلیغاتی جهان را مشاهده می کنید.

گری در همه جا

شعار سال ۲۰۱۳ است و به این مفهوم است که ما برای تمام کاربری ها، راهکار داریم. پشتوانه ی این شعار، کامل بودن سبد محصولات گری در صنعت تهویه مطبوع  از جمله انواع کولر گازی و داکت اسپلیت ، چیلر، فن کویل، پکیج پشت بامی، هواساز، کولر اسانسور، تهویه دریایی و تصفیه هوا است.در همین راستا این شرکت با بکارگیری نمایندگان فروش انحصاری این برند در کل کشورهای جهان و خدمات پس از فروش 24 ساعته و آنلاین در هر منطقه از جهان آسودگی و راحتی را برای مشتریانش فراهم آورده است.

فروشگاه گری تهویه ایران نیز یکی از صدها نمایندگی رسمی فروش کولر گازی و داکت اسپلیت گری در سراسر جهان است که با بکارگیری کادری مجرب در عرصه کارشناسی محیط، فروش، نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش این برند تمام سعی خود را بر آن دارد که بهترین و بروز ترین مدل های کولر گازی و داکت اسپلیت گری را با بهترین قیمت روز به بازار عرضه نماید.
فروشگاه گری ایران نمایندگی کولر گازی و داکت اسپلیت گری در بانه با سابقه 11 سال فروش،راه اندازی و خدمات در سراسر ایران و جزء سایت های مرجع جهت کسب مشخصات و قیمت خرید کولر گازی و داکت اسپلیت گری می باشد.

لینک وبسایت گری گلوبال از جمله سه وبسایت رسمی شرکت گری http://global.gree.com/

مطالب مرتبط

وای فای ( Wi-Fi ) در کولر گازی گری

همه ما می دانیم که تابستان چقدر می تواند سخت باشد. آفتاب سوزان و رطوبت می تواند آن را حتی بدتر...

نحوه آماده سازی و تنظیم گرمایش کولر گازی گری برای گرمادهی در زمستان

بسیاری از افراد دلیل اصلی خرید کولر گازی را در استفاده از حالت گرمایش در زمستان می بینند. دو مدل...

کدهای خطا و ارور در کولر گازی گری

کدهای ارور و خطا در کولر گازی گری بدون اینورتر E1: سیستم مبرد از فشار بالا محافظت می کند E2: محافظت ضد...

مشکلات و راه حل های تعمیر کولر گازی پرتابل

وقتی دما در ماه های تابستان افزایش می یابد ، عملکرد نامناسب یا ناکارآمد کولر گازی می تواند یک مسئله...

معرفی و آشنایی با مدل های مختلف گری

  شرکت گری به عنوان بزرگترین تولید کننده کولر گازی و دستگاههای تهویه مطبوع در جهان شناخته شده است و...

داکت اسپلیت گری ساخت کجاست ؟

در روزهای گرم سال بخصوص روزهای گرم تابستان نیاز به سیستم های خنک کننده اوج می گیرد و افراد به...

کولر گازی گری ساخت کجاست ؟

شرکت لوازم خانگی الکتریکی و تهویه مطبوع گری Gree در سال 1991 میلادی در شهر زوهای چین تاسیس شد. شرکت...

نمایندگی کولر گازی گری در سنندج

سنندج ( استان کردستان ) (که به زبان کوردی: سِنَه، کورسان نام دارد)، دومین شهر بزرگ کرد نشین و بیست...

آموزش و راهنمای استفاده از ریموت کنترل یونیور سال (همه کاره) یا مادر کولر گازی

آموزش و راهنمای استفاده از ریموت کنترل یونیورسال ( همه کاره ) یا مادر کولر گازی شما در صورت گم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.